2013. augusztus 22., csütörtök

A week before

Kedves X!
Ma voltam bent, de Y-nal volt megbeszélésetek, és nem szerettem volna zavarni.
Z-nek (a helyettesnek) szóltam, de gondoltam, Neked is írok, hogy aug. 26-án (héftőn) reggel 8-ra van egy ultrahang időpontom, úgyhogy valószínűleg egy fél órával később érkezem reggel. Remélem, nem kések sokat, sietek.
Köszönettel:
G.


Kedves G!
Kérem, hogy a jövőben az orvosi vizsgálatok időpontjai ne ütközzenek a munkaidővel. Különösen a munkára jelentkezés első napján és az írásbeli javítóvizsgák időpontjában. Távolmaradásodat engedélyezem, amennyiben a leveled erre vonatkozó megkeresés.
Üdvözlettel: X.


Kedves X!
A jövőben természetesen, amennyiben mód van rá, nem fognak ütközni az időpontok, ha pedig igen, orvosi igazolást fogok kérni.
Ezt az időpontot a háziorvos kérte nekem, és mivel a különböző kivizsgálásokhoz szükséges várakozási idő hosszát talán Te is tudod, örültem, hogy ilyen hamar sorra kerülök. 
Az egészségem rendkívül fontos számomra, biztosan Te is így vagy ezzel.
Köszönettel még egyszer: 
G.


Vége a szép napoknak, kedves olvasóim.

(TIA, hipertónia)
 

7 megjegyzés :

  1. Welcome back to the Zoo, my friend. :D

    VálaszTörlés
  2. Idén nem hagyom magam, b+....! :) mondjuk attól még így is szép lassan megyek tönkre, de legalább kárörvendően...

    VálaszTörlés
  3. Micsoda hápé... Fúj.
    Ellenben almáspite!

    VálaszTörlés
  4. Á, heló! :)
    Az. Megpróbálom nem hagyni magam, amíg nem lesz valami jobb...

    VálaszTörlés
  5. Lényeg a lényeg, és az az egészség :)

    Csak kicsit kapcsolódik ide, de ma orvosnál jártunk. Egy beteg volt előttünk, gyorsan bejutottunk. Mikor bent kezdtem mondani a dokinak, hogy 3 hete voltunk itt, azt mondta, tudom. Amikor kissé meghökkenve sorolni kezdtem, hogy mit állapított meg a másik orvos, akkor belevágva a szavamba folytatta, hogy mi volt a 3 héttel előtti diagnózis. Elakadt a szavam.
    Még soha, de soha az életemben nem fordult elő, hogy egy orvos a beteg érkezésére már tisztában lett volna a kórelőzményekkel. Szuper.
    Jó a kutyámnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ilyen állatorvosom van.
      De képzeld, a háziorvosom is ilyen. :) Mázli. Lehet, hogy ez az életemben engem ért 5 mázli között van. :)

      Törlés