2010. július 12., hétfő

Szekrényugrás

Annyira elkapott az oktalan szomorúság, hogy ahelyett, hogy a Zeno tudatát olvastam volna, megnéztem, mennyibe kerül egy buszjegy hazafelé. De nem is én lennék, ha nem kezdtem volna el rögtön azon is gondolkodni, hogy vajon mennyire megmagyarázható, mennyire racionális szomorúság ez (ez talán oximoron). Mert ha az ember logikusnak tart és okkal, eredővel lát el egy érzelmet, akkor talán könnyebb felülkerekedni rajta, ha viszont zsigerinek és belülről jövőnek tartja, akár hetekig is eldagonyázhat benne/vele.

Önmagamat és az érzéseimet nem akarván meghazudtolni, úgy döntöttem, nem rágom tovább a kérdést, inkább kurtán-furcsán átlendülök rajta körülbelül úgy, mint gimnazista koromban tornaórán a szekrényugrásnál.
Mivel rövid lábaim vannak és elég alacsony termettel áldott meg az ég (aminek egyébként sokkal több előnyét látom, mint hátrányát), ez a fajta tornagyakorlat nehezen ment. Viszont mindig meg akartam mutatni, hogy engem nem olyan fából faragtak, úgyhogy hiába volt magas a szekrény és tűnt kilóméteresen távolinak a dobbantó (ami miatt attól féltem, hogy fejjel fúródom a szekrénybe, mielőtt azt a kezemmel elérném), nekifutottam. És így vagy úgy, de a becsléseim a szekrény, a dobbantó és az én távolságomra vonatkozóan mindig tévesnek bizonyultak, és valahogy, legnagyobb meglepetésemre legtöbbször a szekrény tetején kötöttem ki guggolóállásban, míg a többi lány, hacsak nem kapta el őket a tornatanár, teljes lendülettel döntötte fel a berendezést.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése