2010. január 26., kedd

Hazafelé

Szóval volt ott egy kiskutya, egy nagyfiúé volt, aki nem mihozzánk jár, és akkor mindenki odament megsimogatni, de elkezdtünk tömörülni és akkor én hallottam, hogy a kiskutya nyüszít, így, nyíűű, nyííűű - és akkor én odébbmentem, mert szerintem azért nyüszített, mert félt. Azért, mert tömörültünk.

De ha meg nagy leszek, akkor fából fogok cicákat faragni és árulom őket a kertben. Ki is festem őket, és aki arra jár, az majd megveheti a gyerekének. Cicát szeretnél jobban vagy kutyát? Mert csinálok egyet majd neked is a szülinapodra. Ajándékba. És akkor majd kiteheted a polcra. Vagy ha nagy családos házunk lesz, akkor a kandalló fölé.

És nekem olyan kicsi barna kutyám lesz, és amikor majd hideg lesz és tél, akkor neki is a kandalló mellett lesz a háza, ha nagy családos házam lesz, hogy melegedjen. És amikor majd jön a télapó, neki is teszek zoknit a kandalló fölé, és amikor elaludt, beleteszem neki a kutyasütit. Vagy csontot. Meg teszek oda vizet is, na nem a háza elé, mert akkor belelép, amikor felébred, hanem az ajándéka alá. De majd csöndben lopózok, hogy fel ne ébredjen.

És amikor már majd meghalok, akkor keresek valaki fiatalt, hogy ráhagyjam a kutyát, mert tudom azt is, hogy amikor a szülő meghal, akkor a gyerekét rá kell hagyni valakire. De csak olyat keresek, aki majd szereti. [Mondjuk a fiad.] Igen, mondjuk. Mert akkor én már nagyon fogok öregedni, amikor már majdnem meghalok. [De azért még előbb felnőtt férfi leszel és én leszek öreg. Aztán én halok meg.] Na de én nem akarom, hogy meghalj. [Mostanában még nem fogok, nyugi.]

De amikor még kicsit lesz a kutya és csak közepesre nő, és még nem tud úszni, akkor majd csinálok neki fából tutajt vitorlával, és a medencében azon tud úszni. És az anyuka, a feleségem, majd ráteszi én meg majd fújom a vitorlát. Amíg nem tud úszni.
Azt hiszem, barna vagy fekete kutya lesz, mert ahhoz megy a kék nyakörv, és én azt akarok. Kedvencem a kék.

Na? Jó ötletek?
[Csodálatosak.]

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése