2010. december 26., vasárnap

Álom

Álmomban a munkahelyemen jártam, ami viszont úgy nézett ki, mint a hajdani általános iskolám. Nagy, hosszú folyosói voltak és a tanári előtt hatalmas előtér (nem tudom miért, de ez a tanári előtti tér sokszor előkerül mostanában, amikor álmodom). Valami tanári és/vagy igazgatói továbbképzés volt, és egyszer csak megpillantottam a volt osztályfőnökömet (aki az érettségink óta egyébként hódíthatatlanul igazgatója a városunk háromból egyik gimnáziumában). Beszélgeti kezdtünk, és feltárta nekem a városbéli két legnagyobb gimnázium monopolhelyzetét – amiből ő, lévén a harmadik, kisebb iskola igazgatója – kiszorult. Kicsit beszélgettünk más dolgokról is, ami jól esett, főként mert az elején azt hittem, meg sem fog ismerni, észre sem fog venni.

Az álom további részében új tanárokat kaptunk tanév elején, és emlékszem, megértéssel vegyes szánalommal figyeltem, ahogy alkalmazkodni és megfelelni próbálnak nekünk és az intézménynek.

Aztán a harmadik részben Szegeden jártam, ahol egy hét végi reggelen el szerettem volna látogatni a régi munkahelyemre, de közben időre haza kellett volna érnem. Fejvesztve igyekeztem, hogy megtaláljam azt a helyet, miközben sürgetett az idő… Na, ez.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése