2010. február 19., péntek

Megint

A nyilvánosság, kérem szépen, erő. Akármennyire is úgy látszik néha, hogy nem az. Olyan erő és inspiráció, ami mindig de mindig megmozgat valamit, még ha ez kevésbé látványos is.

A nyilvánosság egy objektiváció, amit vagy arra használunk, hogy tegyünk-hassunk valamit, vagy arra, hogy nyilvánosan éljünk nemi életet. Bármelyik döntés az ember szíve joga. Viszont ha nyilvánosan akar koitálni, ne csodálkozzon, ha megdobálják és/vagy beszállnak mások is. (Én sem csodálkozom soha, valahányszor kirakatszexre vetemedem...)

Az énünk pedig, attól még, hogy sokszínű lehet, jobb esetben integris. Önazonos. A bal kéz vállalja, a jobb által adott pofont. A jobb kéz vállalja a bal kéz simogatását. Blognevek, nicknevek, ki kicsoda - teljesen mindegy. Mind én vagyok, mégha nem is ugyanazt szánom a nyilvánosságnak, amit a spanjaimnak. Tudok hülye barom is lenni - na és. A baromságaim nem visszavetnek a békanyál és pocsolya-létbe, hanem előrevisznek. Az önsajnálat nem kenyerem. A sajnálat sem. A világ legegyszerűbb dolga a projektálás - szarul vagyok, szar vagyok, te vagy az oka.
Nem vállalok semminemű dajkaszerepet.

Én királylány vagyok, bár sárkányokkal szeretek barátkozni. Igazi, vérmes, harapós sárkányokkal, mert a királylányok uncsik. Tudom, mert én is az vagyok. Hétfejűek RuleZ. Annál nem adom alább.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése