2012. december 12., szerda

Napi villám

Mindenki megbolondult.
Az iskola elejét teleragasztották a tegnapi demonstrálók reggelre. De ezek a tacepaók később eltűntek. (Ez nem tudom, bolondság-e vagy nem.)
Délben posztolok. (Ezt nem szoktam, tehát bolondság.)
A főnök ma megnevelt nyilvánosan, mert szerinte nem köszöntem neki reggel, persze köszöntem, csak valószínűleg azért nem hallotta, mert azt figyelte, van-e rajtam sapka. (...)
A pécsi egyetemisták egy nappal később ébrednek. (Bolondság.)
A pécsi középiskolások három nappal később (bolondság), és nálunk is lehet, hogy lesz ülősztrájk, bár senkit soha nem vesznek fel sehova (nem bolondság).
Egy fiú ma azt mondta nekem, leszarja a tüntetéseket, mert ő ki tudja fizetni a tandíjat és eleve fizetősre megy. (...)
Nyitottam egy másik blogot is, mert kezdek megijedni magamtól.
Bolondság.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése