2011. április 24., vasárnap

Ügyelet

Az van, hogy a húsvéti szent ünnepeket az ügyeleten kezdtem ma reggel. Volt ott mindenféle ember, főleg gyomorrontással (vírus?), meg egy nagyon sápadt nő, aki törölközőt szorított a hasához, és otthon hagyott valami fontos izét, aminek hiányában cefet vacakul volt most. A férje meg -- bár nagyon aggodalmasan -- de ezt hányta a szemére. Végül nem engedtem őket előre, mert nekem is húsvétom volt/van, és hát aki felelőtlen, az várjon, ugye, vagy mi.

Egy nagyon fiatal doki(lány) vizsgált meg, aki könyvből gyógyított (na jó, csak a gyógyszert írta fel onnan, de nagyon sokat filózott azon, mit is kéne velem csinálnia....). A diagnózis a leleten végül: lumbágó isiásszal. Felírt valami durva (de szteroidmentes) gyulladáscsökkentőt meg izomlazítót, meg valami gyomorvédő szert. Mindent be is szedek lelkesen, mert már nem akarok több napot és estét elpazarolni a tavaszi szünetből... fájdalomra. Inkább valami mással foglalkoznék most már.

Ugyanis a fájdalom elég fárasztó. Tegnap éjjel gyakorlatilag majdnem mentőt hívtam, mert voltak pillanatok, amikor csak iszonyú kínok árán bírtam megmozdulni. Attól féltem, reggel nem érnék ki a fürdőszobába... és valami olyasmi történne, ami mondjuk még pelenkás koromban történt utoljára... (nem viccelek, durva gyulladásos fájdalmaknál volt már hideg kövön fekvés, mert a mozdulattól rosszul lettem, meg minden más is)

Ehhez képest egyébként bicikliztem kétszer is (ami nem biztos, hogy jó ötlet volt), meg más intenzív mozgásformákat is csináltam, mert muszáj volt... A fiatal dokinő azt mondta, gerinctornázzak, meg majd nézessem meg, mert akár valami gerincsérvkezdemény is kialakulhatott négy év alatt, amióta utoljára MR-en voltam.
Nos szóval szót fogadok, szedem a drogokat a béke érdekében, meg mert így fájdalmasan tényleg kezdett már egyhangúan telni az idő...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése