2011. április 19., kedd

Stupidity as a Universal Sign-System

... ez lehetne valami legújabb szemiotikai munka címe is éppen, és senkinek fel sem tűnne.

Az hagyján, hogy a pók a falon (akit kergetnek) hozzám képest kutyfasza, de tulajdonképpen agyamra megy a rugalmatlanság.
Holnap a hegy belsejébe utazunk valami posztkommunista "interSzkoláris" közösségi programra, helyközi járattal (lófaszt!), ebédet meg nem kapunk, mert inkább kifizették a buszt (meg pizzát rendelgetnek), mint 40 gyerek kajáját, na jól van. Ma már gyakorlatilag az orrom vére folyt szinte, na jó, én vagyok a genyó, mert minek akarok minden áron rengeteg házit adni arra a három hétre, ami mostantól gyakorlatilag almás (mert ballagás, kirándulás, öntyipöntyi, tökvakarás) - hát azért, mert a t. diákság, mint múltkor kifejtette, szeretne "lazulni" órán, mert különben "bekattan", amiből logikusan az következik, hogy akkor otthon, szabadidejében akar dolgozni, úgyhogy hozzájuk is vágtam egy csomó angol házit meg irodalom verselemzést, nehogy már...

Na, szóval mindez hagyján, de hogy amíg én a posztkommunista social networköt szövögetem, addig az engem holnap helyettesítők engem nyaggassanak azzal, hogy mit csináljanak holnap (jegyzem, ugyanolyan diplománk van, de betűre!), az már mindennek a teteje. Hát a hátam közepére a szociális hálózás, inkább megtartanám a jó kis óráimat, aztán csá. Úgyhogy mondtam, hogy leszarom.
Sőt, kocsival megyek, még akkor is, ha nem engedték, hogy a saját gyerekeimet is elvigyem (mert akkor minek kellett a busz, na de ki kérdezte, hogy kell-e egyáltalán, kérdeznék vissza, ha megkérdeznének...), és egy arra alkalmas pillanatban haza is fogom őket hozni. Még 4 előtt, lehetőleg.

Ma, mivel vizsgára mentem, gyakorlatilag felügyelet nélkül hagytam 33 védőoltás és törzskönyv nélküli tizenévest, de fél 2 táján már ez sem érdekelt. Tulajdonképpen megszerveztem a felvigyázásukat, ill. ma reggel fél 5-kor összeállítottam nekik némi feladatsort, de a felvigyázó nem érkezett meg, nekem meg el kellett mennem... szóval kíváncsian várom, ki miért fog lebaszni legközelebb... azért az tök ciki, amikor már a gyerekek kérdezik, hogy hogy bírom.... valamit azért mégis csak tudnak rólam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése