2018. október 9., kedd

Öko

Tegnap elolvastam ezt a cikket, és rám tört a megvilágosodás.

Abba kell hagyni a pénz és a koleszterinszint miatti aggodalmakat, gyorsan meg kell inni az összes tegnap vásárolt akciós olasz bort (Lidl!), sokat kell szexelni, és a gyerekeket lehetőleg arra kell biztatni, hogy ne szüljenek/nemzzenek, vagy ha mégis, vonuljanak el valami szárazföld közepén lévő hegytetőre lakni. (A 2012-ben láttam, hogy az ilyen helyek pusztulnak el utoljára ha jön a cunami; innen nézve persze már simán túlteljesítettünk, meg hát ha jön a világvége, akkor inkább előbb, mint később.)

M. mondjuk egész jól halad ezzel a jujutsuval, az új barátai hátha átmentik Tibetbe, ha arra kerül a sor. Mi meg itt maradunk, és picit sajnálkozunk majd annak a csajnak a kétségbeesésén pl., akinek a múltkor a közösségi állatkertben nem bírtam elmagyarázni, hogy ha a rózsadombi három gyerekes politikusfeleségek nem fizetnek szja-t, akkor azt lehet, hogy a "nyóckerben" nyomorgó kétgyerekes ápolónőnek kell kitermelni.

A világ megérett a pusztulásra, de szerencsére 2100-ra én már nem leszek, addig mindenkit eltemetek (vagy ők engem, ja nem, mert addigra már a drága, feketepiacon vásárolt élelmiszerekre és gyógyszerre költöttük minden pénzünket), és valahol a semmiben majd együtt fogunk röhögve szánakozni azon, hogy a Trump-, Erdogan- és Orbán-félék utódaiból (mert ők megmenekülnek, ugye) épül a szép új világ valahol a Marson. Vagy a nagy víz közepén.


2 megjegyzés :

  1. Lionel Shriver The Mandibles cimü könyvét ismered? Szerintem jó, a témába vág, nem hibátlan, de érdemes adni neki egy esélyt.

    VálaszTörlés