2014. október 29., szerda

Napjaim

Egyrészt ma reggel felfedeztem, hogy bejegyeztek a Markmyprofessor.com-ra. Igaz, csak egy vélemény van, és igaz, a hat értékelési szempont közül -- követelmények teljesíthetősége, tárgy hasznossága, segítőkészség, felkészültség, előadásmód, szexi -- a legutolsót nem értékelték. Szexiségem nincs vagy megállapíthatatlan.
Erre mondta a gyerek, hogy majd ő értékeli nekem, mert a "nőknek ez fontos" (nem mondom meg, hány órát tölt naponta a tükör előtt), meg azt is mondta, hogy szexi vagyok. Hát így.  

Másrészt, amikor felfedeztem, hogy a legutóbbi házi feladatnál (készíts tudományos bibliográfiát, ami legalább 10 tételből áll) valaki a muffinokat (!!) választotta témának (forrásai pedig a nosalty, az answers.com és hasonlók, és nem, nem a muffinok dekonstruálására vagy multikulturális megközelítésére gondolt), elhatároztam, hogy az egész csoporttal újra íratom ezt a feladatot.

Lehet, hogy most fog esni az 5.0-ás ázsióm.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése