2012. február 26., vasárnap

agyatlan

Nem jött meg a sporteszköz, amit rendeltem, és ettől teljesen besokkoltam, mert ugye arra szántam volna a hétvégét, hogy szép legyek. Ezen túl semmi másra nincs agykapacitásom egy hónapja kábé.
És akkor belegondoltam a széplányok életébe, hogy mennyire könnyű nekik, mert tényleg minden napra annyi jut csak, hogy kigondolják, melyik színű top megy a melyik színű nadrágjukhoz a legjobban, és hogy lekopott-e már délelőtt tízre a szemfestékük, meg hogy az alapozó elég jól és egyenletesen takar-e.
Egyszer az egyik osztályban mondtam, hogy szerintem abból kéne röptesztet íratnom, hogy ki találja meg öt perc alatt a legtöbb olyan tükröződő felületet, ami alkalmas arra, hogy kisminkelje benne magát az ember. Ez most a héten megint eszembe jutott, mert helyettesítettem egy osztályban, ahol van négy lány (két szőke + két barna), akikről már sokat hallottam, de úgy látszik, muszáj volt személyesen is megtapasztalnom ezt a szellemi mélységet, vagy nem is tudom, tán jobb, ha sekélységet mondok.

Szóval tehát jó lehet úgy élni, hogy az embert lelkét nem birizgálja a tettvágy a süppedésben töltött napok és hetek után/közben, jó lehet természetes tehénkedéssel elviselni azt, hogy nem jut eszünkbe semmi, bárhogy is szeretnénk. Illetve dehogy is szeretnénk, mert hát pont ez a lényeg, hogy nem szeretnénk semmit, mert minden jó, ahogy van.
De hát személyes tragédiám, hogy nem bírom el az elégedettséget, mindig kell valami több, valami, amiről úgy érzem, egy lépéssel előbbre van, mint a mostani stáció -- ezért van az, hogy még ha most semmi másra nem is telik szellemileg, akkor legalább főzzek valami kreatívat (főztem), vagy tegyek valamit, amitől talán szebb leszek (tettem). Régebben a passzív napokat arra használtam, hogy legalább is befogadóan művelődjek; filmeket néztem és dokumentumműsorokat például, de az a helyzet, hogy ebben a monitorzsúfolt világban most épp a képernyőket is unom, mert azokból is csak a zaj jön és odaláncolnak.

Ilyenkor persze megszaporodnak az ego-posztok, amiktől meg nyilván azért tartok kissé, mert ezekben nem tudok annyira okos és vibráló lenni, és senki nem mondja, hogy mennyire magával ragadó és impulzív egyéniség vagyok, és hogy nem lehet a bűvkörömből szabadulni. Pedig de jó is ilyennek lenni.
Na jó, de nem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése