2007. július 9., hétfő

Na

Az utóbbi napokban kb. az alábbi dolgok érdemelnek reflexiót (csak így kockásan):

1. VÉGRE beköltöztem rendesen, teljesen, és itt van körülöttem az összes cuccom más elrendezésben, egészen üdítő, komolyan, és nincs is jobb móka, mint számba venni és átrendezni, kirendezni, berendezni egy új életet na meg az előzőt úgy össze-vissza, hogy abból legyen is valami. És nincs is olyan sok holmim, köszönhetően a szelekciónak... És a lakás meg egészen úgy néz ki, mint egy film-, könyv- és cd archívum, naaagyon intellektuális, már csak egy Billie Holiday vagy Ella Fitzgerald poszter hiányzik, de azt is megoldjuk hamarosan. A V.-féle párizsi "chat noir" mindenesetre már fennvann a falon, és nemsokára beköltözöm a fa alá elmélkedni, mint Jean-Jacques Rousseau... :-)

2. A költözést kalandosan bonyolítottuk egy pici teherautóval, jobbomon balomon két hapsi, és szolíd cigányozás, buzizás [később persze megnéztem a híreket, és cseppet sem lepődtem meg, a kopaszok már bizonyára nagyon várták, hogy kicsit megint lehessen üvölteni amolyan "hovamegyünk, bazmeg?" - "mindegybazmeg, csak üvölteni lehessen... pedi-kű-rös!! pedi-kű-rös!!" - ajánlom az 5606-ot...], politizálás közepette oda meg vissza értünk, én meg csak vigyorogtam a maszkulin közegben, hogy pont a fülemig ért. Aaaranyosak voltak. Minden szavuk és főleg tettük aranyat ért.

3. Vettünk egy notebookot is, ami immáron az új Windows Vistával bír, na ez nagyon frankó, csak épp a WV-vel semmilyen programom nem kompatibilis (meg a tudásom és a tapasztalatom sem, na de ez hagyján), úgyhogy még várat magára a tudomány. Ki kell találnom valami hagyományosabb megoldást, amit nemcsak én, de a többiek is értenek és kezelnek. És aztán osztódhat a felület. Jó lesz. :)

4. Megtaláltam az ideális munkát egy sötétnarancssárga falú épületben, ha szerencsém van, ősztől állandósulok is, szabadság, egyenlőség, testvériség, és lehet, hogy az idegeim sem lesznek cérnavékonyságúak karácsonyra. (Ja, 1.-hez ld. adalék: OKÉ, OKÉ, DE HOVA TESSZÜK MAJD A KARÁCSONYFÁT?? :D [szerintem mindegy, szép lesz...]) Mától-holnaptól be is állok csinálni ezt-azt, és tapasztalataim szerint a munka nagyban hozzásegít ahhoz, hogy további feladatokat is elvégezzünk, és hogy jobban aklimatizálódjunk az új környezethez. Hajrá.

5. (4.-ből következik) Vettem egy LG autósmagnót, mert úgy éreztem, erre a közel 500 km-es tapasztalatom (meg az örömöm) már feljogosít. És ettől igazán boldog lettem. Hogy bömbölhet, ha elindulok a nagyalföldre megint.
Ezen kívül jók az esték.

Ezen kívül most összeraktam egy zöld izét Máténak, amiről azt hittem, hogy egy fa, de felvilágosított, hogy az egy banánpörgettyű. Naja, dehülyevagyok, hogy nem látom át rögtön a pattogóslabdák, banánpörgettyűk, és kinderszellemek valamint majmok intergalaktikus csatáját... (De mi az az ágmár? :D)
S elindult az út a jóba, most úgy érzem, és tulajdonképpen az sem zavar, hogy lehet, hogy valahol éppen most szedődöm darabokra.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése