2019. április 9., kedd

Elnézést, de

Elnézést de...
... egyszerre olvasom az Iskola a határont, A Mester és Margaritát, valamint a Nincseleneket.
Attól tartok, hogy nyolcunk közül csak én. Az előbbi kettőt hangoskönyvben is hallgatom attól függően, hogy épp mikor megy az agyamra Szilágyi Tibor vagy Kulka János hangja.

Olyan okos, művelt és tájékozott vagyok, mint még soha!

[Viszont kurvajó filmes feladatlapot csináltam a Sorstalansághoz, így legalább annak az újraolvasását elsumákoltam (ők persze a könyvből is írtak).]

A javítanivalókat legszívesebben kezelésbe venném egy lángszóróval (szerzőikkel együtt, jaj bocsánat), főleg azokat, amikben a sokszori noszogatás ellenére sem észlelek pozitív változást. (Megfontolandó egy kolléga munkamódszere, miszerint csak random/szúrópróbaszerűen szedi be a fogalmazásokat, mondjuk kérdés, mi a válogatás szempontja.)

Ellenben megkérdezik, mikor kezdjük el kidolgozni a tételeket. #nocomment
Múltkor egy csaj azt mondta, miért, hát nincs is olyan sok anyag a google drive-on! (39 doksit csináltam.)

Az elhanyagolt osztályok rosszalkodnak szomorkodnak, mert nincs elég feladatuk, és pedig lassan megutálom az összes kosár- és focicsapatot, valamint ifjúsági versenysportot.
A múltkor lazításképpen játszani próbáltam valamelyik drámaórán, de annyira élvezték, hogy majdnem megsebesültem...

Ma osztályozóvizsgáztattam egy srácot, akinek jó nagy egója van és gazdag apja valami menő angol egyetemre készül fizikusnak.
Miután közölte velem, hogy az élete múlik ezen a jegyen (is), össze-vissza halandzsázott nekem mindenféle baromságot.
Ha tőlem kapja az egyetlen rosszabb jegyet, karriergyilkos is leszek. #nemleszekhanemvagyok

A macskám klimaxos, minden hajnalban fél 3-kor rákezdi a műsort, és nem tudom, hogy cicafiú kell-e neki vagy csak egy kis éjszakai nassolás, esetleg néhány élő veréb.
Nagyon szeretnék már rendesen végigaludni egy éjszakát, ami az Elgyötört Kisgyerekes Magyar Anyák egyetlen vágya, ne sajátítsam ki, tudom.

Miután nemrég elkezdtem örülni, hogy nekünk hosszabb a tavaszi szünet kicsit, kiderült, hogy azokra a napokra vizsgákat vállaltam. #lúzeeeeer

Sorry there was a problem with your request. Requests.
(#majdjövök)
















Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése