2013. február 23., szombat

Nyavalyáink

20 napja írtam bejegyzést. Viszont valahányszor itthon vagyok/maradok valamiért, mindig megállapítom, hogy a munkám megöli a kreativitásomat. És minden energiámat felemészti az, hogy ez ne így legyen.

Hetek óta helyettesítettem, mert amióta a Klebelsberg Központ lett a munkáltatónk, már nem kell az önkormányzatnak spórolni, hanem nyakra-főre dolgozhatunk, nem tudjuk ugyan, ki lesz-e fizetve, de ha nem, akkor is, szidjuk nyugodtan a KIK-et, a közvetlen feljebbvalóság úgysem tehet semmiről.
Illetve azért erről-arról tehet, például idén nem vagyok elengedve "csak úgy" szakmai konferenciákra, hanem szabadságra kell mennem, ha menni akarok valahova. Ezt nem tudom pontosan, hogy úgy kell-e érteni, hogy fizetés nélkülire, vagy hogy fizetettre, és akkor majd nyáron behívom napokra ügyelni. Elképzelem, ahogy édes kettesben ügyelünk az iskolában. És egymás képét méregetjük, hogy ki mennyire nem kedveli a másikat. (Jóakaróimra hallgatva egyébként igyekszem inkább sajnálni.) Szóval végül is értem, hogy az én szakmai ambícióim nem vágnak ennek az iskolának a profiljába, de azt fel nem foghatom, miért nem tudja ezt az intézmény sikereként értékelni. Múltkor például megjött az egyik ilyen konf programja, és én visszaküldtem, mondván, hogy nem X iskola a munkahelyem, hanem Z. Ha már fel akarják a nemzetközi programban tüntetni, hogy Z Secondary School... Lehet, hogy fénymásolok a főnöknek egy ilyen programot, és odateszem az asztalára, hogy lássa, hogy a faszságai ellenére nem töröltettem ki a titulusomból ennek a csodás intézménynek a nevét.

Szörnyen problematikus ez az egész egyébként, mert bár ismerem már, mint a tenyeremet, mégis mellbe tudnak vágni ezek a dolgai. És még így, 39 fok lázasan is azon gondolkodom, hogy mikor menjek vissza dolgozni, hogy nehogy rám kenje, hogy azért hiányzom, mert pénteken van a próbavédésem. Ahova egyébként elengedett. Kivételes kegy, így februárban. Fejben a felmondásomat fogalmazgatom, és most a betegség ideje alatt se tudtam jól aludni azért, mert azon agyaltam, hogy mit csináljak. Ha fatalista lennék, mondhatnám egyébként, hogy mindig akkor betegszem meg, amikor ez a nő kibaltázik velem.

A magas láz pedig kicseszés. Egyrészt úgy nézek ki, mint a halott menyasszony, másrészt teljesen lever, mert három napja tart. Pénteken egy helyettes orvos volt, aki nem csinált velem semmit, és nem is írt fel semmit. Magamra vagyok bízva. Hát rendben. A dilemma tényleg az, hogy elmenjek-e dolgozni, vagy nem, ha nem megyek, akkor legalább pénteken megkapják a helyettesítő pénzt a kollégák. Ha elmegyek, kevesebbet leszek táppénzen, és a büdös kölykökön szorosabban tudom fogni a pórázt (most úgy csinálok, mintha érdekelném őket, pedig nem). A próbavédésre persze jobb lenne nyugisan felkészülni, mert némi hang sem ártana a torkomban, van 2 TDK dolgozat, ami a bírálatomra vár, meg némi fordítás.
Vettem némi nyugibogyót macskagyökérrel, hogy tudjak aludni, és ne járjanak lefekvés után a fejemben mindenféle kelletlen gondolatok. Ehhez hozzásegítene az is, ha tavasz lenne végre, és elmehetnénk kirándulni. Például.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése